Termín:  3. 12. 2020

V rámci druhého webináře z cyklu Snídaně se Samoškou zpřístupníme záznam panelové diskuse, která proběhla v září na 25. kongresu Samoška. Webinář je tedy určen primárně těm, kteří se kongresu nemohli zúčastnit.

Pokud dostáváte náš newsletter Samoška News, obdržíte heslo ke zhlédnutí webináře jeho prostřednictvím. V případě, že jej nedostáváte nebo se k vám heslo nedostalo, získáte je po vyplnění registračního formuláře níže.

Téma: Tradiční trh v nové realitě – nastal čas posunout prodejnu o úroveň výš

  • Jaké výzvy a příležitosti přinesla obchodníkům v docházkové vzdálenosti pandemie?
  • Součinnost s obcemi
  • Spolupráce s místními dodavateli
  • Propojení prodejny s on-line prostředím
  • Jak neztratit zákazníka?

Panelisté:
Pavel Březina, předseda představenstva, Svaz českých a moravských spotřebních družstev (Skupina Coop), a předseda, Asociace českého tradičního obchodu (AČTO)
Petr Morava, generální ředitel, Čepos – Česká potravinářská obchodní
Tomáš Dubský, starosta, obec Vysočina v Pardubickém kraji, člen předsednictva, Sdružení místních samospráv ČR
Josef Jukl, národní manažer pro klíčové zákazníky, Plzeňský Prazdroj
Jiří Štěpán, bývalý hejtman, Královéhradecký kraj
Martin Pýcha, předseda, Zemědělský svaz České republiky

Informace k registraci:

Webinář je určen zástupcům tradičního trhu a jejich dodavatelům.

  • Každý registrovaný ručí za správnost uvedených registračních údajů a výběr skupiny účastníků, do níž spadá. V případě, že se registruje v nesprávné kategorii, je organizátor oprávněn vystavit fakturu na doplatek částky, která odpovídá vstupnému pro skupinu účastníků, do níž se měl podle zaměření firmy, kterou zastupuje, registrovat. V případě pochybností o správnosti kategorie kontaktujte organizátora.
  • Organizátor si vyhrazuje právo na odmítnutí registrace.
  • Organizátor si vyhrazuje právo na změny v programu.
  • Poplatky: Maloobchodníci a zástupci centrál maloobchodních sítí ZDARMA. V případě, že už heslo ke zhlédnutí máte, není registrace potřeba. Pokud jste je neobdrželi, registrujte se na odkazu níže a heslo vám bude zasláno. Dodavatelé a ostatní: 2000 Kč bez DPH.
  • V případě placeného vstupu vám bude na základě vyplněné registrace zaslaná faktura.
  • Účastnický poplatek je splatný před datem konání webináře.
  • Při neúčasti nebo zrušení registrace je účastnický poplatek nevratný.

 

Pro registraci, prosím, nejdříve zvolte skupinu, do které spadáte.


Cena celkem: Kč bez DPH

Odesláním registrace objednáváte účast na daném webináři.
Zpracovatelem poskytnutých údajů je společnost ATOZ Marketing Services, spol. s r. o., se sídlem Holečkova 29, Praha 5, IČO: 48117706. Zpracovávání údajů můžete částečně nebo úplně kdykoliv zrušit kontaktováním společnosti ATOZ Marketing Services, spol. s r. o., pomocí těchto webových stránek, na www.atoz.cz či zasláním e-mailu na distribuce@atoz.cz.
S poskytnutými osobními údaji bude nakládáno v souladu s platnými zákony na ochranu osobních údajů. Celé znění zásad ochrany osobních údajů je k dispozici zde.