Hruška je ryze česká společnost, která vznikla v roce 1991 – letos tedy dovrší 30 let své existence na zdejším trhu. Její dceřinou společností je Maloobchodní síť Hruška, která byla založená v roce 2000. V současnosti pod jejím logem působí celkem 612 prodejen, z nichž 451 představují vlastní prodejny společnosti Hruška. Zbývajících 161 prodejen patří franšízovým partnerům, které Maloobchodní síť Hruška sdružuje.

 

Konkurenční výhody

Společnost si zakládá na tom, že jsou její prodejny spotřebitelům nejblíž – na vesnicích i ve městech, vždy na dosah, přátelské a osobní. Tuto tradici chce i do budoucna zachovávat, přestože to s konkurencí moderního trhu není jednoduché.

Spolupracující velkoobchody

Maloobchodní jednotky sítě Hruška zásobují tři sklady (v Ostravě, Uherském Brodě a Hradci Králové), kterými Hruška rovněž disponuje.

Privátní značky

Pod vlastní značkou Hruška nabízí Maloobchodní síť Hruška celou řadu výrobků v oblasti mléčných produktů, čajů, ochucených i přírodních vod, paštik a cukrovinek. Chlazené saláty a pekárenské výrobky zajištuje její vlastní výroba.

Marketingové aktivity

Tištěné materiály:

  • Letákové akce (týdenní): nabídka zboží za zvýhodněné ceny na týdenní bázi
  • Katalog: Nabídka produktů za zvýhodněné ceny dlouhodobého charakteru s platností 2 měsíce.

Hlavní cíl vydávání tištěných materiálů vidí společnost Hruška v informování svých zákazníků o právě probíhajících akcích a slevách, proto maximálně zefektivňuje distribuci promočních letáků a katalogů do oblastí v okolí svých prodejen. Distribuuje bezmála 600 tisíc kusů promočních letáků ke spotřebiteli každý týden, v čemž vidí přidanou hodnotu své aktivity v rámci reklamy. Veškeré tištěné materiály podporuje také elektronicky zasíláním newsletteru, dále pak propagací na svých webových stránkách, Facebooku, Instagramu a youtube. 

Reklama v rádiu:

Hruška spolupracuje dlouhodobě s rádiem Čas, jehož prostřednictvím seznamuje spotřebitele s výhodnými nabídkami ve svých prodejnách.

Soutěže:

V průběhu celého roku pořádá společnost Hruška spotřebitelské soutěže o zajímavé ceny a nákupní poukázky, jak vlastní (letní a vánoční, křížovka), tak s dodavateli. Od roku 2018 až do současnosti je Hruška sponzorem hry Rok života na rádiu Čas.

          

Ochutnávky:

Pravidelné pořádání ochutnávek nových produktů od dodavatelů sítě ve vybraných prodejnách.

Plánované akce

Rekonstrukce a otevírání nových prodejen

Klíčové osoby:

Pavel Hruzík

ředitel společnosti

Jana Škrabalová

ředitel maloobchodu

Jarmila Plevová

ředitel nákupu a prodeje potravin

Miroslav Pajonk

jednatel společnosti

Kontaktujte:

Maloobchodní síť Hruška, spol. s r. o
Táboritů 1
772 00 Olomouc
Tel:+420 585 119 138
fax: +420 585 119 135
e-mail: info@mohruska.cz
www.mojehruska.cz
www.hruska.info