logo

  • Zprávy
  • Maloobchod
    • Data
    • Trendy
    • Nákupní dny
      • Podzim 2021
      • Jaro 2021
      • Podzim 2020
      • Jaro 2020
      • Podzim 2019
      • Jaro 2019
      • Podzim 2018
      • Jaro 2018
    • Profily obchodníků
      • Články
      • Fotogalerie
      • Videa
    • Rozhovory
    • Sítě
    • AČTO
  • Dodavatelé
  • Sortiment
    • Novinky
    • Produktové kategorie
  • Samoška News
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Snídaně se Samoškou
    • Plánované webináře
    • Archiv webinářů
  • Ozvěny Samošky
  • KONGRES
    • O akci
      • Proč se stát partnerem?
      • Proč se zúčastnit?
      • Fotogalerie
    • Registrace
    • Místo konání
    • Reference
    • Partneři
      • Spolupracující sítě
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty

Rozhovory

Hlavni

Michal Andrle, výkonný ředitel, Flosman: Víme, v čem jsme dobří

Ryze český rodinný podnik z jižních Čech letos ovládl zahraniční investor, který, jak výkonný ředitel Michal Andrle potvrzuje, přináší především strategické finance pro rozvoj retailového konceptu na venkově. Právě řízení venkovských prodejen se ve Flosmanu věnují už tři desítky let a věří, že s novým vlastníkem a jeho finančními možnostmi bude toto řízení a také rozvoj o […]

Číst celé
Hlavni

Miroslav Pácl, vedoucí franšíz Můj obchod velkoobchodu Makro Cash & Carry ČR: Obchodníci mají čas hlavně na své zákazníky

Důvodem vzniku nového konceptu maloobchodní sítě Můj obchod je hlavně postupující vytlačování nezávislých maloobchodníků nadnárodními řetězci, které přicházejí s čím dál menšími formáty a expandují do menších obcí a lokalit, které byly tradičně doménou nezávislého trhu. Svůj díl do nového konceptu pak vnesla i koronavirová pandemie, která mění zavedené zvyklosti zákazníků. Miroslav Pácl, vedoucí franšíz Můj […]

Číst celé
hlavni_b

Roman Mazák, majitel a předseda Družstva CBA CZ: Budoucnost vidím stále v prodejnách potravin

Spolupráce je slovo, které Roman Mazák, majitel a předseda Družstva CBA CZ, na tradičním trhu propaguje už dlouhá léta. Že nejde jen o slovo, ukazuje jeho fungující spolupráce s opavským Tempem, obchodním družstvem. Pro tu je ovšem třeba mít otevřenou mysl. Obchodníci na tradičním trhu by podle něj měli jako konkurenci brát hlavně zahraniční řetězce, ne […]

Číst celé
Hlavni

Pavel Březina, předseda představenstva, Skupina Coop, a předseda, AČTO: Nemám rád populismus

Věří ve spolupráci. Rád dělá věci, které mají smysl. A nebojí se jít ani proti proudu, třeba když jde o udržitelná řešení, která se mnohde mění spíše v populismus. Právě ten Pavlu Březinovi dělá těžkou hlavu a určitě se s ním nemíní smířit. Skupina Coop sdružuje 47 spotřebních družstev, která dohromady provozují přes 2500 prodejen s celkovou prodejní […]

Číst celé
DSC_6843

Fred Bosch, generální ředitel, Coop Supermarkten Nederland: Spojili jsme se s konkurencí

Fred Bosch pracuje v nizozemské družstevní síti již 17 let a od roku 2008 je jejím generálním ředitelem. Aktuálně tak má na starosti přes 300 prodejen, z nichž je přibližně polovina v rukou franšízantů. Síť provozuje i internetový obchod a za poslední roky prošla mnoha změnami, které jí pomohly nakopnout značku. Nizozemská síť Coop začala […]

Číst celé
Rohlik.cz_Cupr (3)

Tomáš Čupr: Nová on-line platforma sníží zdravotní rizika zákazníků i obchodníků

Platforma „Nakup bezpečně“ umožňuje on-line nákup potravin, léků a drogerie pro všechny zákazníky v tuzemsku. Pro obchodníky je bezplatná a nabízí tak férovou možnost, jak v nelehkých časech omezit rizika spojená s aktuální situací a přitom zachovat obchod. Proč právě tahle platforma a co přesně díky ní mohou obchodníci získat? Vznik platformy inicioval Tomáš Čupr, […]

Číst celé
Hlavni

Jan Sůra, předseda představenstva a ředitel, Tempo, obchodní družstvo: Jdeme s kůží na trh

V poslední době se o opavském obchodním družstvu mluví hlavně v souvislosti s rozhodnutím uzavřít v neděli téměř stovku jejich prodejen. Toto rozhodnutí bude jen letos stát subjekt, který loni vygeneroval obrat přes 1,3 mld., zhruba 25 milionů korun. Zákazník je dnes zvyklý na komfort, který mu co nejdelší a rozmanitá otevírací doba prodejen umožňuje. Zrušit neděle se bojí […]

Číst celé
DSC_2106

Jiří Králíček, manažer, Bala, franšízová síť: Bala je přátelská franšíza

Maloobchodní síť Bala si do nového roku k téměř čtvrt století svého působení na tuzemském trhu nadělila kompletně novou vizuální identitu. Jejím hlavním mottem je „Bala… cestou domů“ a obsahuje v sobě to zásadní, co chce Bala svým zákazníkům sdělit. Příští rok oslaví Bala 25 let působení na tradičním trhu a aktuálně je v její maloobchodní síti 1140 […]

Číst celé
Hlavni_b

Miroslav Toman, ministr zemědělství ČR: Slevové akce nikomu nezakážeme, chceme jen férové chování obchodních řetězců

Informace o tom, že by ministerstvo zemědělství chystalo jakýkoliv zákaz slevových akcí v obchodech, je nesmysl. Novela zákona o významné tržní síle má podle ministra zemědělství Miroslava Tomana pouze narovnat vztahy mezi odběrateli a dodavateli tak, aby žádný subjekt nezneužíval svého postavení na trhu. To mají zajistit například přesněji sepsané smlouvy mezi těmito partnery. V roce 2020 […]

Číst celé
DSC_9937

Miloslav Hlavsa, ředitel, Konzum, obchodní družstvo v Ústí nad Orlicí: Nejsme motivováni ziskem, ale prospěšností

Obchod není jen prostor pro generování zisku, ale je také významným přispěvatelem ke kvalitnímu životu komunity. Přiměřený zisk je třeba, protože umožňuje právě rozvoj dalších prospěšných aktivit. Jednoduše řečeno: věci do sebe musí zapadat a hlavně dávat smysl. Všechny aktivity ryze českého Konzumu, obchodního družstva v Ústí nad Orlicí, směřují podle původní filozofie družstevnictví právě […]

Číst celé

GENERÁLNÍ PARTNEŘI PROJEKTU

PARTNEŘI PROJEKTU

ZÁŠTITA

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

ODBORNÍ PARTNEŘI

Doporučujeme

OZVĚNY SAMOŠKY

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

NEWSLETTER PROJEKTU

 

Čtěte poslední newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Manažerka projektu
Jana Havlíčková
tel.: +420 733 553 554
e-mail: jana.havlickova@atoz.cz

Manažerka skupiny ATOZ Retail
Jana Lysáková
tel.: +420 733 559 495
e-mail: jana.lysakova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz
zp Samoska-SK_logo_vyska_nove VS 2016 CZ rbm kongres-čerpačkaTovar a predaj
© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required