logo

  • Zprávy
  • Maloobchod
    • Data
    • Trendy
    • Nákupní dny
      • Podzim 2020
      • Jaro 2020
      • Podzim 2019
      • Jaro 2019
      • Podzim 2018
      • Jaro 2018
    • Profily obchodníků
      • Články
      • Videa
    • Rozhovory
    • Sítě
    • AČTO
  • Dodavatelé
  • Sortiment
    • Novinky
  • Samoška News
    • Newsletter
    • Registrace k odběru newsletteru
  • Snídaně se Samoškou
    • Plánované webináře
    • Archiv webinářů
  • Ozvěny Samošky
  • KONGRES
    • O akci
      • Proč se stát partnerem?
      • Proč se zúčastnit?
      • Fotogalerie
    • Registrace
    • Místo konání
    • Reference
    • Partneři
      • Spolupracující sítě
    • Historie
    • Kontakt
  • O nás
    • Profil
    • Kontakty

Rozhovory

Hlavni

Pavel Březina, předseda představenstva, Skupina Coop, a předseda, AČTO: Nemám rád populismus

Věří ve spolupráci. Rád dělá věci, které mají smysl. A nebojí se jít ani proti proudu, třeba když jde o udržitelná řešení, která se mnohde mění spíše v populismus. Právě ten Pavlu Březinovi dělá těžkou hlavu a určitě se s ním nemíní smířit. Skupina Coop sdružuje 47 spotřebních družstev, která dohromady provozují přes 2500 prodejen s celkovou prodejní […]

Číst celé
DSC_6843

Fred Bosch, generální ředitel, Coop Supermarkten Nederland: Spojili jsme se s konkurencí

Fred Bosch pracuje v nizozemské družstevní síti již 17 let a od roku 2008 je jejím generálním ředitelem. Aktuálně tak má na starosti přes 300 prodejen, z nichž je přibližně polovina v rukou franšízantů. Síť provozuje i internetový obchod a za poslední roky prošla mnoha změnami, které jí pomohly nakopnout značku. Nizozemská síť Coop začala […]

Číst celé
Rohlik.cz_Cupr (3)

Tomáš Čupr: Nová on-line platforma sníží zdravotní rizika zákazníků i obchodníků

Platforma „Nakup bezpečně“ umožňuje on-line nákup potravin, léků a drogerie pro všechny zákazníky v tuzemsku. Pro obchodníky je bezplatná a nabízí tak férovou možnost, jak v nelehkých časech omezit rizika spojená s aktuální situací a přitom zachovat obchod. Proč právě tahle platforma a co přesně díky ní mohou obchodníci získat? Vznik platformy inicioval Tomáš Čupr, […]

Číst celé
Hlavni

Jan Sůra, předseda představenstva a ředitel, Tempo, obchodní družstvo: Jdeme s kůží na trh

V poslední době se o opavském obchodním družstvu mluví hlavně v souvislosti s rozhodnutím uzavřít v neděli téměř stovku jejich prodejen. Toto rozhodnutí bude jen letos stát subjekt, který loni vygeneroval obrat přes 1,3 mld., zhruba 25 milionů korun. Zákazník je dnes zvyklý na komfort, který mu co nejdelší a rozmanitá otevírací doba prodejen umožňuje. Zrušit neděle se bojí […]

Číst celé
DSC_2106

Jiří Králíček, manažer, Bala, franšízová síť: Bala je přátelská franšíza

Maloobchodní síť Bala si do nového roku k téměř čtvrt století svého působení na tuzemském trhu nadělila kompletně novou vizuální identitu. Jejím hlavním mottem je „Bala… cestou domů“ a obsahuje v sobě to zásadní, co chce Bala svým zákazníkům sdělit. Příští rok oslaví Bala 25 let působení na tradičním trhu a aktuálně je v její maloobchodní síti 1140 […]

Číst celé
Hlavni_b

Miroslav Toman, ministr zemědělství ČR: Slevové akce nikomu nezakážeme, chceme jen férové chování obchodních řetězců

Informace o tom, že by ministerstvo zemědělství chystalo jakýkoliv zákaz slevových akcí v obchodech, je nesmysl. Novela zákona o významné tržní síle má podle ministra zemědělství Miroslava Tomana pouze narovnat vztahy mezi odběrateli a dodavateli tak, aby žádný subjekt nezneužíval svého postavení na trhu. To mají zajistit například přesněji sepsané smlouvy mezi těmito partnery. V roce 2020 […]

Číst celé
DSC_9937

Miloslav Hlavsa, ředitel, Konzum, obchodní družstvo v Ústí nad Orlicí: Nejsme motivováni ziskem, ale prospěšností

Obchod není jen prostor pro generování zisku, ale je také významným přispěvatelem ke kvalitnímu životu komunity. Přiměřený zisk je třeba, protože umožňuje právě rozvoj dalších prospěšných aktivit. Jednoduše řečeno: věci do sebe musí zapadat a hlavně dávat smysl. Všechny aktivity ryze českého Konzumu, obchodního družstva v Ústí nad Orlicí, směřují podle původní filozofie družstevnictví právě […]

Číst celé
DSC_1994

Vít Sechovec, ředitel Jednoty, obchodního družstva Tábor: Chceme být dobrým sousedem

Padesát obchodů, vlastní výrobna lahůdek a velkoobchodní sklad s chlazeným a mraženým zbožím patřící mezi tři největší v rámci družstevního systému v tuzemsku. To je v kostce Jednota, obchodní družstvo Tábor, jehož ředitel bude od letošního roku také členem představenstva SČMSD. Každý krok družstva směřuje k jedinému – mít takové obchody, které zákazník vnímá jako atraktivní destinaci pro každodenní doplňkový […]

Číst celé
Hlavni_b

Karel Havlíček, ministr průmyslu a obchodu ČR, místopředseda vlády: Obchod projde v budoucnu zásadní změnou

Fungování obchodu v budoucnu změní především technologie a podle nového ministra průmyslu a obchodu a zároveň místopředsedy vlády ČR to budou změny zásadní. Jeho resort plánuje pro tyto změny připravit obchodníkům co nejlepší infrastrukturu a nastavit podmínky tak, aby se mohli soustředit na to hlavní – na obchod. Dlouholetý propagátor malého a středního podnikání dobře ví, […]

Číst celé
TAPCON Senec 2019 0252_b

Toby Desforges, konzultant a odborník na shopper marketing: Malé obchody nezaniknou, ale změní se

V polovině května proběhl v Hotelu Senec u Bratislavy první ročník nového kongresu o trendech v retailu TaPcon. Jeho organizace se ujal časopis Tovar&Predaj (TaPmag) společně se skupinou ATOZ Retail. Vůbec poprvé ve středoevropském regionu zde vystoupil Toby Desforges, světový odborník na shopper marketing. Ideální příležitost k povídání o tom, co hýbe a bude hýbat světovým i […]

Číst celé

ZLATÍ PARTNEŘI PROJEKTU

STŘÍBRNÝ PARTNER PROJEKTU

BRONZOVÍ PARTNEŘI PROJEKTU

ZÁŠTITA

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

ODBORNÍ PARTNEŘI

Doporučujeme

OZVĚNY SAMOŠKY

Přečíst elektronicky.

Zajistěte si svůj výtisk.

NEWSLETTER PROJEKTU

 

Čtěte poslední newsletter.

Registrujte se k odběru newsletteru.

Vydává
Skupina ATOZ Retail
ATOZ Marketing Services, spol. s r.o.
Holečkova 657/29
150 00 Praha 5 – Smíchov
tel.: +420 606 023 052
IČO: 48117706
www.atoz.cz
Manažerka projektu
Kateřina Rysová
tel.: +420 733 553 554
e-mail: katerina.rysova@atoz.cz

Manažerka skupiny ATOZ Retail
Jana Lysáková
tel.: +420 733 559 495
e-mail: jana.lysakova@atoz.cz

Group sales manager
Pavel Kotrbáček
tel.: +420 605 296 739
e-mail: pavel.kotrbacek@atoz.cz

zp Samoska-SK_logo_vyska_nove VS 2016 CZ rbm kongres-čerpačkaTovar a predaj
© 2017. All Rights Reserved.
Zásady ochrany osobních údajů
×
Authorization
  • Registration
Login
Enter with social networking
Unde omnis iste natus error sit voluptatem.
  • With Twitter
  • Connect
  • With Google +
×
Registration
  • Autorization
Register
* All fields required