O firmě

Plzeňský Prazdroj dal vzniknout světově nejpopulárnější kategorii piv. První várka piva Pilsner Urquell zde byla uvařena v říjnu roku 1842 a sládek Josef Groll použil tehdy unikátní metodu spodního kvašení. Postupně se plzeňský pivovar rozrostl a dnes společnost Plzeňský Prazdroj tvoří 4 pivovary v České republice (Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel, Radegast), zaměstnává přes 2000 lidí a s exportem do více než 50 zemí celého světa je lídrem mezi výrobci piva v regionu a největším vývozcem českého piva.

Novinky na trhu

Birell prémiové novinky – v prodeji od března 2021

Nealkoholické pivo Birell za studena chmelený je chuťovým zážitkem pro všechny milovníky piva. Typickou plnost inspirovanou českým ležákem získává použitím několika druhů sladů. Kvalitní český chmel mu dává výraznější, ale velmi příjemnou hořkost. Tu doplňuje jemné chmelové aroma dosažené procesem studeného chmelení. Díky harmonickému sladění všech chutí je skvěle pitelný a láká k dalšímu doušku.

Birell stylu IPA je nealkoholické pivo, jehož chuť je inspirovaná pivy stylu IPA. Je typický svou lehkou osvěžující chutí a náznakem citrusového aroma získaným díky studenému chmelení odrůdou chmele Citra.

Kingswood – neskutečně dobrý cider

Jen pečlivým mícháním vybraných odrůd jablek může vzniknout neskutečně dobrá chuť cideru Kingswood. Vybrat si můžete ze tří variant, které zachycují to nejlepší z palety jablečných chutí.

Najdete je nově v atraktivnější plechovce, která vás oslní nejen svou elegancí, ale i cenou.

 

Speciální projekty pro tradiční trh

Vybudování nápojového centra v prostorách bývalého skladu prodejny COOP v Sezimově Ústí. Celý projekt byl realizován za méně než 1 rok. Mimo jiné na prodejně pracujeme s hologramem, dotykovou obrazovkou a propagujeme správně načepované pivo.

Regálový program je již stálicí, kterou můžete na prodejnách tradičního trhu potkávat od roku 2014. Minulý rok proběhla aktualizace grafiky a následně výměna vizuálů na 1000 prodejnách.

Modernizace nápojové haly prodejny Terno České Budějovice. Na základě prodejních dat od zákazníka jsme navrhli uspořádání pro všechny nápojové kategorie. Prostředí prošlo značnou změnou k lepšímu. Orientaci v prodejně usnadňuje LED navigace.

Webinář: Jak optimalizovat pivní sekci a zvýšit prodeje?
Plzeňský Prazdroj připravil ve spolupráci se společností NielsenIQ webinář na téma Jak optimalizovat pivní sekci a zvýšit prodeje?, který byl vysílán živě 12. 2. 2021 v rámci cyklu Snídaně se Samoškou. Zaměřil se na aktuální data o prodeji piva v maloobchodě, jak kategorii ovlivňuje pandemie covid-19 a jaká specifika a příležitosti skýtá prodej piva na tradičním trhu. Pivním světem účastníky provedli Josef Jukl, národní manažer pro klíčové zákazníky společnosti Plzeňský Prazdroj, a Michal Elšík, client analytics leader společnosti NielsenIQ. Podrobnější informace k webináři a odkaz k registraci pro zhlédnutí z archivu najdete zde.

Kontaktujte:

Zákaznický servis

+420 377 066 088
info@prazdroj.cz

Pivovar Plzeň

U Prazdroje 64/7, 301 00 Plzeň
www.prazdroj.cz