Ani letošní jaro nákupním dnům nesvědčí

Blížící se jaro je tradičně spojeno se setkáváním maloobchodních aliancí s dodavateli. Současný stav si bohužel vynucuje jiný přístup a odlišné pojetí těchto akcí. 

Vývoj posledních týdnů a měsíců se odráží také ve vysoké nepravděpodobnosti, že by se jarní nákupní dny mohly konat v klasické podobě. Následující řádky shrnují aktuální informace, které nám zástupci tradičních obchodníků k tomuto tématu poskytli.

Družstvo CBA CZ má dobré zkušenosti z podzimu, a tak i na jaře bude vydávat tištěný katalog veletržních nabídek. Zákazníkům nabídne možnost výhodně nakoupit bez nutnosti osobní účasti na veletrhu. Katalogy budou dva − pro velkoobchod a pro přímé dodávky – a obsahují nabídky od 56 dodavatelů. Prodejnám budou distribuovány prostřednictvím obchodního týmu. Uzávěrka velkoobchodních objednávek je 26. února a závozy do prodejen budou probíhat od 15. do 26. března 2021.

 

 

 

 

 

 

Ambicí společnosti Kubík zatím je, že její jarní kontraktační den proběhne 21. dubna 2021 klasickou formou.

Družstvo Eso Market chystá virtuální nákupní den na březen. Jedná se o akční nabídky, které smluvní partneři připravují pro prodejny na stanovený termín. Při podzimní obdobné formě se jich do projektu zapojilo více než 80.

Maloobchodní síť Bala a Maloobchodní síť Brněnka určitě chtějí společný nákupní veletrh organizovat, jen zatím není jisté, jakou formou. Ať tak či onak, proběhne buď elektronicky v první polovině května, nebo prezenčně 4. května 2021 ve Žďáru nad Sázavou.

Společnosti Flosman a Flop Jih zatím v tomto ohledu nic neplánují.