12. 2. 2021, Jak optimalizovat pivní sekci a zvýšit prodeje?

Třetí webinář z cyklu Snídaně se Samoškou proběhl na téma Jak optimalizovat pivní sekci a zvýšit prodeje. Zaměřil se na aktuální data o prodeji piva v maloobchodě, jak kategorii ovlivňuje pandemie covid-19 a jaká specifika a příležitosti skýtá prodej piva na tradičním trhu. Pivním světem vás provedli Josef Jukl, národní manažer pro klíčové zákazníky společnosti Plzeňský Prazdroj, a Michal Elšík, client analytics leader společnosti NielsenIQ.

Podrobnější informace k webináři a odkaz k registraci najdete zde.

 

3. 12. 2020, Tradiční trh v nové realitě – nastal čas posunout prodejnu o úroveň výš

Druhý webinář z cyklu Snídaně se Samoškou na téma Tradiční trh v nové realitě – nastal čas posunout prodejnu o úroveň výš se uskutečnil 3. 12. 2020. O výzvách a příležitostech, které obchodníkům v docházkové vzdálenosti přinesla pandemie, debatovali předseda představenstva Skupiny Coop a předseda AČTO Pavel Březina, generální ředitel Čeposu Petr Morava, člen předsednictva Sdružení místních samospráv ČR Tomáš Dubský, Martin Pýcha, předseda Zemědělského svazu ČR, tehdejší hejtman Královéhradeckého kraje Jiří Štěpán a národní manažer pro klíčové zákazníky Plzeňského Prazdroje Josef Jukl.

Podrobnější informace a záznam webináře najdete zde.

 

11. 11. 2020, Covid-19 a jeho vliv na český maloobchod

První webinář z cyklu Snídaně se Samoškou na téma Covid-19 a jeho vliv na český maloobchod se uskutečnil 11. 11. 2020. Prezentující Lubomír Mechura, ředitel pro vztahy s řetězci CZ & SK / CEE, a Kristýna Garreisová, client consultant, ze společnosti Nielsen, představili v rámci 25. kongresu Samoška data přibližující vliv pandemie na český maloobchod. Záznam z přednášky je doplněn zároveň o nejnovější data vztahující se k druhé vlně pandemie.

Podrobnější informace a záznam webináře najdete zde.