Představujeme vám třetí webinář z cyklu Snídaně se Samoškou na téma: Jak optimalizovat pivní sekci a zvýšit prodeje? Zástupci Plzeňského Prazdroje a společnosti NielsenIQ vám zpřístupnili aktuální data o prodeji piva v maloobchodě, vývojové trendy a vliv pandemie covid-19 na danou kategorii a poradili vám, jak pracovat s pivním sortimentem.
Téma: Jak optimalizovat pivní sekci a zvýšit prodeje?
- Aktuální data o prodeji piva v maloobchodě – tradiční vs. celý trh
- Vývojové trendy (jednotlivé podkategorie, stupňovitost, obaly, regionalita)
- Jak kategorii ovlivňuje pandemie covid-19? Zkušenosti a výhled na rok 2021
- Specifika prodeje piva na tradičním trhu a příležitosti, které skýtá
- Jak pracovat s pivním sortimentem?
- Změny v oblasti aktivace nakupujících
Prezentující:
Josef Jukl, národní manažer pro klíčové zákazníky, Plzeňský Prazdroj
Michal Elšík, client analytics leader, NielsenIQ
Záznam webináře, k jehož odemknutí potřebujete heslo, naleznete zde
Nemáte heslo? Pokud jste se webináře účastnili, zaslali jsme vám je e-mailem. Pokud účastníky nejste nebo heslo nemůžete najít, zaregistrujte se níže a my vám je zašleme.
Informace k registraci:
Webinář je určen zástupcům tradičního trhu a jejich dodavatelům.
- Každý účastník ručí za správnost uvedených registračních údajů a výběr skupiny účastníků, do níž spadá. V případě, že se registruje v nesprávné kategorii, je organizátor oprávněn vystavit fakturu na doplatek částky, která odpovídá vstupnému pro skupinu účastníků, do níž se měl podle zaměření firmy, kterou zastupuje, registrovat. V případě pochybností o správnosti kategorie kontaktujte organizátora.
- Organizátor si vyhrazuje právo na odmítnutí registrace.
- Poplatky: Maloobchodníci a zástupci centrál maloobchodních sítí ZDARMA. Dodavatelé a ostatní: 2000 Kč bez DPH.
- V případě placeného vstupu vám bude na základě vyplněné registrace zaslaná faktura.
- Při zrušení registrace je účastnický poplatek nevratný.